Sidor

måndag 1 oktober 2012

VARFÖR BLOGGAR JAG INTE, UNDRAR NI?

Hej mina hjärtefjunkorvar! Visst är jag värdelös på att blogga? Och varför bloggar jag inte undrar ni? Jo såhär ser mitt liv ut för tillfället: måndag till fredag är jag ute på praktik och hemifrån mellan klockan 7-18 sissodär. Väl hemma måste jag handla, laga middag, städa, diska och såndär skit som man får göra när man lever ensam. Efter det ska det hinnas tränas, göras matlådor, betalas räkningar, facebookas och ses på en himla massa tv. Utöver detta har jag också två jobb. Utöver det har jag ju faktiskt ETT LIV. Det är de få timmarna jag försöker disponera mellan vänner, partner, familjen och så mig själv...

I helgen har jag faktiskt hunnit med fantastiskt fina saker som födelsedagskalas, vindrickande, jobb, Bokmässan(!!!), besök på Universeum och shopping med min man som tvingades höra mig gnälla över diverse outfits i en miljon klädaffärer. Tack och lov hittade jag ett par supersnygga jeans, Vagabond-klackar i mocka och den fina tröjan nedan som jag numera älskar:   

Notera synvillorna om att jag har skitsnygga bröst och en halvskön ölmage i denna vackra tröja. Nu ska jag äta glass-middag och hoppas det ska trösta min förkylda, ömmande kropp något. Vi hörs snart igen. Lovar...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar