Sidor

söndag 23 september 2012

SÖNDAGSMIDDAG @ CYRANO









































Jag har sagt det förut och säger det igen: Gud vad jag älskar söndagar! Efter en vecka med praktik och en helg med jobb bara få njuta av den där extra sista dagen innan en ny vecka börjar? Utan krav på att göra något om man inte vill, och vill man det så är alla lediga? Fantastiskt! 

Jag har legat i sängen hela dagen och läst lite ur nån skolkuratorsbok, sovit om vartannat och ätit godis till frukost. Har känt mig trött och förkyld i veckan så det var verkligen skönt att bara vara. Kvällen spenderade jag med söndagsmiddag på Cyrano! Åt supergod pizza, drack gott vin och bara luftade hjärtat i några timmar med mina vackra kompisar. Väl hemma känner jag mig sådär härlig, nöjd, snygg och bäst som man bara kan göra efter kvalitetstid med tjejerna en kall höstkväll. PUSS

1 kommentar: