Sidor

onsdag 17 oktober 2012

EN TABLETT MORGON OCH KVÄLL










































Hej fräscha hjärtekorvar! Hoppas ni är och ser piggare ut än mig? Själv har jag haft tre riktigt tråkiga veckor med en envis förkylning och feber till och från hela tiden. Jag har fått stanna hemma väldigt mycket från min praktik nu och kände stressen över det smyga sig på så idag gick jag till en läkare. Jag hann inte ens ta av mig jackan innan besöket var över och jag blev hemskickad med nån antibiotika. Hurra!

Just nu känner jag mig himla ensam i min sjuksäng och längtar otroligt mycket efter att orka laga mat, träffa kompisar, pussas, dricka vin, yoga och ta en riktig långpromenad! Jag har inte kunnat träna på tre veckor och det börjar synas lite här och var haha... Nej men nu ska jag äta micropizza framför Dr Phil enligt tradition. Snart är jag äntligen frisk igen och då ska jag blogga, sprida glädje, bli en sundare människa, få tid till familjen, skänka pengar, arbeta ideellt, skaffa ett fadderbarn osv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar