Sidor

torsdag 18 oktober 2012

18:e OKTOBER





























Hej gosekorvar! Gud vad mycket bättre jag mår idag jämfört med igår! I efterhand har jag satt diagnosen halsfluss på mig själv så inte undra på att jag känt mig dålig på senaste. Men antibiotikan jag fick igår kickade in fort och den/hen/whatever har verkligen helat mig och min arma kropp. 

Idag har jag varit på praktiken hela dagen och "catchat upp" lite. Jag har ju missat en del men det känns ändå okej. Jag kastade ut lite ångest på min handledare och sa att det kändes som att jag inte gjort så mycket på praktiken varpå min handledare skrattade och sa nåt i stil med att "men va?! du är ju fantastisk!" hehe... Precis den responsen jag ville få ut av gnället, där var jag allt bra listig!

Imorgon ska jag till sjukgymnasten innan praktiken så ska träna lite på min sjukgympa nu. Men ni kanske vill se lite närbilder på mitt nya fina halsband från Zara? Kommer senare! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar