Sidor

torsdag 20 september 2012

KÄRLEKSFYLLD







































Hej igen mina hjärtefisar! Har varit hur skönt som helst med lite ledigt idag, även om jag har en del att göra hemma. Trots att jag har en rolig praktik ett halvår framöver är jag ju fortfarande student, så har lite skolarbete att ta tag i. Ska lägga mig och se på en film innan jag skriver klart en uppgift här... 

Ikväll är det enligt torsdagstraditionen Yoga i Majorna som står på schemat! Efter det ska jag hem till min vackra man och äta middag - jag ska jobba hela helgen så får passa på att träffas lite i veckan. På tal om det var fantastiska Terese här igår kväll för fika, härligt att socionomtjöta lite över te och choklad! Hinner sällan träffa mina vänner nu när vi alla har praktik så känns extra speciellt när man väl hinner. Åh vad jag känner mig kärleksfylld just nu. Är som en svamp som bara suger upp all kärlek jag får av er fina. Och kärlek är ju himla fint. Och att suga också för den delen... Närå. Puss!

2 kommentarer:

  1. va gött! <3

    Fin bild på dig btw :D

    SvaraRadera
  2. Okej. Eh, har läst min typ var-tredje-dags-läsning av your blog och känner såhär:

    1. ditt liv låter på riktigt skitfint, blir ju avis!
    2. ditt liv låter på riktigt skitfint, blir ju avis!
    3. vad är det för snack om MAN jag hör?
    4. ditt liv låter på riktigt skitfint, blir ju avis!
    5. du är bra
    6. puss och hej!

    SvaraRadera