Sidor

måndag 17 september 2012

NU MÅR JAG BRA!








































Hej igen korvfans! Efter att ha läst föregående inlägg fem gånger inser jag att jag lätt rätt nere haha. Det var ju verkligen inte meningen! Men det är mycket i mitt liv som händer nu, övervägande positivt, och det kräver trots allt lite mental anpassning.

Så jag promenerar, yogar, äter god mat, umgås med folk jag tycker om, dricker gott vin om helgerna och donar om i hemmet. Har haft en helt underbar helg med mycket gott för själen. Igår köpte jag fina ljus, vacker blomma, nya kuddar och ett nytt tjockt hösttäcke (sovit som en gris sedan dess), i lördags jobbade jag på läger och gick på kräftskiva (sög in massor kärlek) och i fredags firade jag och min fina två månader. Nu tvättar jag rent allt jag äger, dricker te och laddar ner massa feel good-filmer! Så jag mår FINT, ni är BÄST och jag älskar fortfarande KORV.

1 kommentar:

  1. Åh va härligt! Kul att höra och riktigt tjusiga höstgrejer du köpt! :D

    SvaraRadera