Sidor

fredag 10 augusti 2012

UPDATE FRÅN PRINSESSRUMMET...






























Hej alla korvlovers! Hur mår ni? Jag mår...bra! Befinner mig i någon slags bubbla av familjelycka och slapphet som jag inte varit i på länge. Dagarna går så fruktansvärt fort här. Har mest umgåtts med min lilla piraya (spelat wii och kramats) men även hunnit träffa min andra lillasyster Madde en del! Igår fikade vi på stan, gick hem till farmor samt grillade med pappsen. Farmor var mysig och schysst som vanligt. Samma gamla "du är den enda smala i familjen så du är den enda som någonsin kommer få en fästman och lyckas..!" Skön världsbild den där damen har.

Nu sitter jag i Annas prinsessrum och ska snart spöa henne i Wii-bowling. Tidigare i veckan ordinerade läkaren mig en timmes promenad om dagen så ska avverka det också innan jag möter upp min värmländska sköna böna Emeli på stan för vindrickande! Vi har inte setts på säkert ett år och har MASSOR att prata om. Och ärligt talat är det liiite skönt att komma bort från allt rosa, fluffigt, gosigt för att få dricka lite vin med en vuxen människa. Sånt är ju jag faktiskt rätt bra på också. 

Pussar till er! Snart kommer jag hem igen! Tror jag.

1 kommentar: