Sidor

torsdag 16 augusti 2012

BILDBOMB FRÅN LINKÖPING


















































Nu är jag hemma i Göteborg efter en vecka hemma i Linköping. Det är världsbäst att ha två hem för ofta tröttna jag på ett av det en period och då kan jag byta lite för ett tag! Jag har haft en väldigt intensiv vecka hemma trots att jag varit otroligt lugn i psyket och varit avslappnad konstant. Så himla skönt!

Har bland annat avverkat detta: timmar av hemmamys med Anna, utflykt till Gamla Linköping för att klappa hästar, picknick, grillning och OS hos pappa, fikor med bästemadde, Madagaskar i 3D samt 17 timmar av världens sämsta fylla haha... 
Haft konstant huvudvärk sedan jag kom till Göteborg och har mest sovit. Uppdaterar mer från min svettiga sänghalm senare. KORVPUSSAR!

2 kommentarer: