Sidor

fredag 31 augusti 2012

MOT KÖPENHAMN!





































Lite bilder från förra året i Köpenhamn

Hej hjärtekorvar! Hur mår ni? Jag mår SÅ BRA. Har just vaknat från en powernap, tryckt i mig lite nachochips och ska snart klä på mig och åka mot stationen för att möta upp Älen! Vi ska åka till Köpenhamn nu och det ska bli så HIMLA skönt. Köpenhamn är en av mina absoluta favoritstäder så jag hoppas det blir ett härligt återseende mellan mig och staden. Vi är där i tre nätter och tanken är väl att vi ska äta och dricka gott, shoppa och ja just det - se Lady Gaga!!!?!!?!?!! Ska givetvis äta en pölsekorv och ett wienerbröd också, det känns obligatoriskt. 

Kan tyvärr inte uppdatera när jag är på dansk mark för det är kissdyrt (sist jag tog tre Instagram-bilder fick jag hem en faktura från 3 på 185 kronor...) så vi hörs på måndag kväll igen! Då bjuder jag på en riktig bildbomb av staden och av konserten! KÄRLEK TILL ER.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar