Sidor

onsdag 5 september 2012

AND I WAS LIKE "WHAT?"

Hej korvfans! Jag letade länge efter en bild till detta blogginlägg som skulle förmedla känslan av min nuvarande vardag.  Och exakt såhär känner jag mig:






































Är inne i en känslobubbla av trötthet, stress, lycka  och förvirring. Jag är inne på min andra praktikvecka av tjugo och lägger all fokus på att försöka minnas vilken av "mina" fyra skolor jag ska vara på vilken dag samt vad mina handledare gör så jag kan följa efter och se gullig ut. (De flesta av mina socionomvänner är på en och samma praktikplats - och jag på fyra, så det är lite virrigt). Idag när min handledare utan förvarning bad om mitt utlåtande kring ett elevärende kände jag mig som ovan "WAIT WHAT?"
 
Nu har jag fått som uppdrag att fundera på vad jag vill göra för att bli mer delaktig och självständig i kuratorsrollen under min praktik (inte vet väl jag), läsa, ringa mina kontaktbarn från jobbet, dammsuga, kontakta hyresvärden, lägga in mitt schema i min bemanningspool, laga middag...... Lägger upp bilder från min Köpenhamns-weekend senare! KURATORLÖVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar