Sidor

torsdag 30 augusti 2012

I'M BACK BITCHES









































Hey bitches - I'm back! Förlåt förlåt förlåt för detta värdelösa blogguppehåll - vad tänkte jag med? Jag älskar ju er. 

Just nu sitter jag hemma i soffan och äter sen frukost framför skitprogram som jag innerst inne älskar: Real Housewives of Atlanta och Sjunde himlen. Hatar båda men kan inte sluta kolla. Mina handledare på praktiken är på handledning (jag får inte vara med) och då fick jag en skön sovmorgon! Har dock lovat mig själv att dedikera denna morgon till städning samt läsning av paragrafer i den nya skollagen - men pastor Camden är ju sååå charmig...

Nej nu ska jag ta tag i den här dagen. Min första vecka på praktiken har varit GULD och mina handledare är så fruktansvärt hängivna och goa mot mig så jag måste vara lite korvig tillbaka nu. Efter praktiken idag väntar ett yogapass och några timmars kramade hos min finkorv - sen hörs vi igen! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar