Sidor

torsdag 2 augusti 2012

GRACIÖS MED ICA MELLAN BENEN

Hej igen mitt hjärtas korvar! Nu på "sommaren" träffar jag varken familj eller vänner alls lika mycket som jag gör vanligtvis. Tvingas jobba heltid för att överleva och får konstigt nog inte en sekund över. Matvanor, sovvanor, toalettvanor - tappar allt. Men för er som ÄLSKAR mig men som ändå ALDRIG träffar mig kommer här en uppdatering av mitt liv. Håll i er...



Jobbar en vecka till och reser sedan hem till Slinkköping. Min rygg har officiellt gått sönder och imorgon ska jag söka hjälp äntligen... Vad mer? Jo. Igår sjukanmälde jag mig från jobbet för att äta thaimat och åka karuseller. Ringde och låtsashostade och sa att jag inte kände mig "tipptopp" vilket i och för sig var sant. Hur ofta känner man sig tipptopp liksom? En annan spännande grej som hänt i mitt liv var att jag inne på Stora Teaterns toalett igår insåg att toapappret var slut. Alternativen för att få en torr underkropp var: ropa på den fina kvinnan utanför och be henne skicka över lite papper under dörrspringan, eller att torka mig med ICA-kvittot jag hade i plånboken. Tänkte i några sekunder på hur jag skulle formulerat mig för att fråga den okända kvinnan utanför dörren om papper "Hallå där ute.. hehe... Du känner nog inte mig men skulle du kunna smussla hit lite papper? Nä under dörrspringan alltså.. Bara några rutor sådär, 3-4 räcker gott.. Man är ju inte den som är den hehe.." Kvittot vann givetvis.

1 kommentar: