Sidor

fredag 3 augusti 2012

BELSAC METROPOL

Hej gosekorvar! Just nu är jag på jobbet (tidsinställt inlägg) men tänkte att ni kanske ville se vad jag köpte när jag var i Danmark förra veckan? Förutom parfym, lite smink och ett wienerbröd köpte jag danska ELLE. Älskar att få inspiration från andra platser än Sverige och Danmark är verkligen inspirerande när det kommer till mode. Köper dessutom alltid en ELLE med mig hem när jag är i ett annat land! Men bortsett från det köpte jag ju ett nytt pennskrin och ett nytt datorfodral som jag ska utnyttja flitigt till hösten! 





Båda är i samma mörkbruna läder och kommer från det danska märket BelSac Metropol. Kostade tillsammans drygt 750 svenska kronor!

1 kommentar:

  1. MEN FYFAN CARRO! har letat aslänge efter ett sånt datorfodral, så himla snyggt!

    SvaraRadera