Sidor

tisdag 31 juli 2012

SIZE 8 NEEDLE by JC









































Idag svängde jag in på JC på Frölunda torg efter jag slutat jobba. Jag brukar inte gilla JC's kläder och gick snabbt förbi butiken i sedvanlig ordning men fick i ögonvrån syn på lite snygga t-shirtar och linnen. Backade tillbaka......

JC har fått in en ny kollektion till hösten: Size 8 Needle. Enkla kläder med raka passformer som mest går i gråskalan. Jag som gillar enkla plagg med stilrena detaljer fastnade snabbt för några plagg ur kollektionen. Linnet ovan köpte jag med mig hem. 199 kronor kostade det och passar jättebra till ett par blåjeans och boots nu till hösten!

4 kommentarer:

  1. Elina gillar!! / malins kompis

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att ni gillar det! Jag gillar det med. Hade jag inte spillt Daiquiri på det efter en sekund hade jag säkert haft på mig det i detta nu...!

    SvaraRadera