Sidor

fredag 17 augusti 2012

ETT INLÄGG OM ETT KNÄCKEBRÖD
































God morrrrgon! Här sitter jag och överreklamerar(?) ett knäckebröd jag i detta nu äter till frukost. Ett delikat knäckebröd med en oslagbar kombination av smör, keso, kalkon, ägg, tomat och örtsalt...........

.....Det här är det mest intressanta jag gjort sedan i tisdags. Kombinerat pålägg till min frukostmacka. Har varit konstant sängliggande onsdag och torsdag. Givetvis två fantastiskt soliga dagjävlar. Har haft så himla ont i huvudet sedan jag kom hem hit. Kan man få ont i huvudet av att sova för mycket? Eller i brist på frisk luft, bra mat, sällskap osv? I så fall har jag hittat källan. Nu ska jag ge mig av till Frölunda för att handla lite. Är sjukt sugen på ost & kex. Samt bär med mjölk. Men mest av allt är jag sugen på en betydligt tjockare plånbok.....och ett liv......

3 kommentarer:

  1. Så avundsjuk på ditt spännande liv...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera