Sidor

måndag 6 augusti 2012

CLARKS by nilson shoes

På Nilson shoes i Frölunda såg jag igår ett par himla fina skor. Blev kär på en sekund. Prövade dom, fick knappt av dom. Det var dom och jag, jag och dom. Vi var bara menade att vara tillsammans. Och så blev det. De fick följa med hem, kosta vad det kosta ville. 





Riktigt bra höstskor som passar till allt! Jag prövade dessa i butiken tillsammans med svarta jeans och en vinröd, stickad tröja och det passade super. Minst lika snyggt till blåjeans. 

Skorna gick på 1000 kronor och säljs alltså på Nilson shoes. Med en varm sula i dessa kan man använda dom hela vintern också så jag tycker det var ett riktigt bra köp! Skorna kom in i veckan och höll redan på att sälja slut, så är ni sugna på ett par liknande till höst/vinter får ni snabba på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar