Sidor

onsdag 25 juli 2012

JAG HAR ÖVERLEVT

Hej. Det är bara jag. Tänkte meddela att jag överlevt två läger lindrigare än väntat. Efter endast en käftsmäll, blodsmak i munnen och lite småbråk så står jag fortfarande stadigt på benen. Relativt stadigt i alla fall. Blev även inlåst på toaletten första dagen för att "där du kommer ifrån snackar man så himla fånigt så ni borde spärras in och aldrig komma ut igen!!". Men efter tjugo minuter kom jag faktiskt ut. HA! Sucker. 

Just nu är jag på väg mot mitt tredje läger av fyra. Vi ska visst också till Amundön (som jag visade bilder från sist - från mitt andra jobb!) så det känns rätt kul. Tror jag. Jag tänkte hålla mig på det torra nu och sen ta ett kvällsdopp i havet efter jobbet idag! Så underbart väder. Nej nu ska jag byta spårvagn sen slå mig in i lägerhuset och brottas med lite barn. Puss på er korvzorz!

1 kommentar:

  1. nemen sicka gangsters du jobbar med! ;) Hoppas du överlever! ;)

    SvaraRadera