Sidor

fredag 27 juli 2012

JAG ÄR EN LEDIG, HÄRLIG MYSKORV!

Hej myskorvisar! Hur mår ni? Jag mår gött trots att jag innerst inne vet att jag skulle behöva sova ett helt dygn för att ta igen all sömn jag missat. Och för att kompensera för all extra energi jag öst på barna. Ja helvete vad trött jag är. Här hemma försöker jag leva normalt utan att låta pappa gå mig för mycket på nerverna. Går ganska bra! Pappa har än så länge köpt balkongmöbler, nya köksprylar och nu ska vi åka och köpa en ny stor LCD-tv till mig (!!!). Så jag överlever väl...


I helgen är jag äntligen ledig och ska utnyttja tiden väl! Det är strålande sol och 25 grader varmt och ikväll ska jag och pappsen se Bruce Springsteen på Ullevi med 70.000 andra. Imorgon ska jag SOVA och på söndag ska vi resa iväg på en liten kryssning. Berättar mer om det senare: nu ska vi tv-shoppa! PUSS KORVZORS.

1 kommentar: