Sidor

torsdag 19 juli 2012

DRAR PÅ AW!






























Här sitter jag och vinkar hej då lite småkaxigt. Ovetande om att min t-shirt glidit ner lite... Orkar inte bry mig om något vettigt efter en stressig dag på jobbet och två timmar på gymmet. Förutom vin då!

Ska in till Vasa för att möta upp fina gamle klasskorvar på en AW. After Work alltså. Mycket coolare att förkorta så inte alla förstår utan bara vi coola, pålästa, storstadsbor... Ska träffa Anna och Terese över något glas och prata av mig lite. Hinner inte träffa så mycket vänner nu när jag jobbar heltid så detta är guld värt! Bara Mallan Brallan, min bitch och Emmz som fattas (och lite pengar TACK!!!), men så har jag rätt höga krav på tillvaron ändå. Detta blir fint. Ha en mysig kväll ni också, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar