Sidor

fredag 20 juli 2012

BARNET I MIG FÅR JOBBA HÅRT








































Idag var jag med jobbet på bio. Alltid roligt att gå på bio tycker jag. Fast ja, vi såg Ice Age 4. Kanske inte mitt förstahandsval, men var en liten bäver med i filmen som hette Korven så var helt okej! Nu har jag sett följande filmer på bio, på jobbtid:

- Ice Age 4

- Alvin och gänget 3
- Poppers pingviner (somnade tre gånger här...)

Kände med andra ord att jag behövde en dos av normalt, vuxet när jag kom hem. Slängde på en Tarantiono-film, sparka av mig skorna, lättade på trycket och höppa i pyjamasen. Nu sitter jag under varm filt med tända ljus och ska snart sova lite innan jourkuken imorgon. Länge sedan jag var helt ensam en fredagkväll och det är så jävla tråkigt så nu ska jag krypa till sängs! Drömma vuxna, mogna, icke-jobbrelaterade drömmar. Puss på er korvizar!

1 kommentar: