Sidor

onsdag 18 juli 2012

LISEBERG MED HJÄRTEKORVEN!














































Hej!!! Gud vad jag är glad idag!! Mamma och Anna har hälsat på här nere (de kommer en dag per år, nu var det dags!) och vi har spenderat dagen tillsammans. När mitt hjärta är som lyckligast är jag med min hjärtekorv Anna. När Annas hjärta är som lyckligast är hon på Liseberg. Men andra ord: idag har vi båda varit lyckliga, på Liseberg, tillsammans! 

Jag mötte upp mamma och Anna imorse utanför Liseberg. Där kramades det, skreks "jag älskar älskar älskar dig!!!" framför hundratals åskådare som 'aaaaw'ade, delades ut presenter och teckningar och kramades lite till. Anna hade haft "pirr i magen" hela vägen hit och inte kunnat äta så jag fick tvinga i henne lite frukost innan vi började åka karuseller. Jag själv mådde illa för jag visste att dagen skulle vara slut om ett par timmar. Haha fint när man känner så ändå. 

Har sprungit, svettats, skrattat, gråtit, ätit glass och åkt karuseller hela långa dagen. Anna var gladast på jorden och ville åka ALLT. Jag var rädd och åkte mest med i barnkarusellerna. När åkandet led mot sitt slut köpte vi varsin körv (!!!) och satte oss på busshållplatsen och lekte med pärlor på asfalten innan mammsen och annsen skulle bussa hem till Linköping. Sedan fick jag looova hedersord att snart komma hem, för att sedan springa på bilvägen, längs deras buss, så länge jag kunde för att kasta slängpussar till min Annis. Tanterna sätet framför skrattade och kastade slängpussar till mig de också, men det gjorde inget. Alkisarna på hållplatsen skrek att de ville ha slängpussar det också, men det gjorde inget. För just nu älskar jag allt med livet!

3 kommentarer:

  1. din andra systet21 juli 2012 kl. 14:15

    JAG VILL OCKSÅ TRÄFFA MIN SYSTER IGEN!!!
    Saknar dig :( <3

    SvaraRadera