Sidor

onsdag 6 juni 2012

PACKIN' DA BAG






































Chello! Är hemkommen från jobbet och är i full gång med att packa väskan inför hemresan imorgon. Har haft panik och velat dö för har inte hunnit köpa några nya kläder - och det vankas studentfirande, restaurangbesök, vin med vänner, picknick samt lek i sandlådan så det är ett himla pyssel att komponera ihop plagg som passar till ALLT?!?!?!! Bjuder på en suddig bild av hur det ser ut när jag packar - slänger alltid upp outfits på sängen för att lätt kunna matcha och flytta runt på basplaggen :) 

Annars har jag inte gjort mycket idag. Styrketränade efter jöbbet men gick hem när en 14-åring stod bakom och spanade in mig när jag tränade rumpa eh... Hjälp? Nej nu ska jag packa vidare och ringa hem till mammsen och pappsen och krama telefonen! PUSS, KORV, SWEET LÖVI'N!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar