Sidor

måndag 4 juni 2012

MÅNDAG





































Morning korvlovers! Hur jag mår? Jotack! Vaknade vid åtta (av alarmet såklart) och var mycket hungrig. Är alltid sugen på något när jag vaknar, ibland är det godis, ibland är det typ...blomkål. Idag var jag sjukt sugen på brieost och falukörv. Åt dock en grötfrukost idag - blir himmelens gott om man låter kanel och äpplebitar koka med i kastrullen, pröva det istället för körv nån gång!

Idag ska jag spendera dagen på jobbet, har jouren inatt igen och ska fan i mig sova gött som satan denna gång. Tänkte gå ut och springa (jogga...) nu innan jobbet men orkar fan inte. Har satt upp ett litet mål jag tänkte uppnå innan sommaren är över - suger kuk på att jogga och orkar inte många meter alls, men tänkte fördubbla den lilla sträckan jag orkar idag i alla fall! HAHA det är ju inget GBG-varv direkt men ändå...

Nej nu ska jag äta en körvmacka för att känna livet i mig igen. PUSS PÅ ER KORVRUSS <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar