Sidor

tisdag 12 juni 2012

LINKÖPING






































Alltså korvar! Vilken HELG jag haft! Utan tvekan den bästa visiten hemma hos familjen sedan jag flyttade ner hit till väst. På torsdagen anlände jag och min bror exakt samma minut till Linköping. Vi hämtade upp lillpluttan och gick ärenden på stan. På kvällen möttes jag, min bror och min syster Madde upp på en restaurang i stan och åt middag tillsammans. Kändes så vuxet och härligt! 

På fredagen tog Madde studenten. Vi firade hela dagen. Såg på utspring och vagnåkande. Drack vin och åt smörgåstårta. Avslutade med grillning hos pappa och vin med vänner på kvällen. Spöregn utanför krogen och en sen taxi hem. På lördagen myste jag med lillpluttan heeela dagen. Åkte till Busfabriken och kände mig gammal och trött. Anna fick allt hon pekade på för en dag och det kändes så härligt att kunna ge henne det. Ja bortsett från detta fina hatar jag ju Linköping. Men det vet ni ju redan...! Korvkram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar