Sidor

torsdag 28 juni 2012

HON CARRO Å SÅ DEN DÄRA SNÖVIT









































Hej, märkvärdiga småkorvar! Allt bra? Nä ni svarar fan ändå inte om jag frågar, men är lite bloggartig ändå. Här äre gött i alla fall! Har ju jobbat ihjäl mig och ÄNTLIGEN är mardrömsveckan över. Jag och Malin tyckte det var dags för en kvällsdejt idag så vi avnjöt vitt vin, rött vin, och mitt livs första ceasarsallad i kvällssolen idag. Kul att jag varit fett sugen på salladjäveln fastän jag aldrig ätit den innan? Men gott var det! Gick på bio efteråt och såg Snow white and the huntsman. Den var bra, men jag började sina lite. Tröttheten kom ikapp mig. Som när jag lutar mig över Malin och viskar:

- Får man aldrig reda på va hon hetääär?
- Vem?
- Men hon den däraaah... Prinsessan!
- Snövit? 
- Ahjustäääh...

P.S Ja, jag sitter på toaletten på översta bilden. Gör jag alltid när jag bloggar - en liten överraskning från mig till er :))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar