Sidor

torsdag 28 juni 2012

NÄR LIVET ÄR SOM KORVIGAST









































JESUUUUUUUS vad skönt att vara ledig en hel dag! Har legat orkeslös stora delar av dagen och vilat min annars så duktiga, hårt arbetande kropp. Orkade mig ut på en liten kvällspromenad nyss trots allt och det var himla fint som ni kan se! Hatar liksom livet lite mindre när jag får andas sol och instagrammade blommor. Har varit görförkyld i 2-3 VECKOR nu så har inte kunnat träna (försökte en gång - då blev jag sjuk) så denna lilla halvmilspromenad gjorde lite gott i alla fall.

Ska upp kuktidigt och jobba imorgon men det gör inget. Ska mysa, sova länge, äta gott och vara ledig hela helgen. Men nu måste jag duscha, och äta middag. Sugen på tonfirresallad... KÄRLEK PÅ ER SOLKORVAR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar