Sidor

måndag 25 juni 2012

ÄNTLIGEN LEDIG FÖR HELVETE







































Alltså våga inte gnälla på att jag bloggar dåligt - vet ni hur mycket jag jobbar?! Det är helt jävla sjukt när jag tänker på det. 80 TIMMAR har jag spenderat på jobbet under EN VECKAS tid. Visste typ inte att det var så många timmar på en vecka? Med andra ord gäller det att ta vara på de lediga timmarna man har...

I lördags var jag ledig lite så på kvällen drack jag vin med en himla fin människa. Idag när jag är ledig passar jag på att sova några extra timmar, laga god mat (mozzarellaburgare på guacamolebädd!) och låta mina fula fötter vila i soffan framför några DH-avsnitt och tända doftljus. Neddragna persienner och en avstängd mobil. Ja ni fattar, nu vill jag fan vara ifred en liten stund. Börjar 12 imorgon med möte på jobbet, slutar 11 på onsdag förmiddag...... Ja ni fattar, hinner ju fan knappt äta korv mellan alla jobbpass...

1 kommentar:

  1. En korvis många mil bort25 juni 2012 kl. 20:48

    Du e grym vet du! Loveee hjärtekorv

    SvaraRadera