Sidor

torsdag 21 juni 2012

FÅNGAR DAGEN





























Nämen GOD MORGON LOVERS! Här sitter jag vaken, färdigsminkad i min morgonrock. Äter turkisk yoghurt med hallon framför Rachel Ray som jag egentligen hatar, därför jag har min musik på i öronen. Logiskt. Varför är jag uppe kisstidigt på en ledig dag då? För att fånga dagen såklart! Så skönt att gå upp tidigt och hinna med massor på en dag, hatar att sova bort dagen.... HAHA

Nej seriöst: ska åka till en av skolorna där jag ska ha praktik i höst och träffa mina handledare. Vi ska mysa inne på skolkuratorrummet och prata om hösten. Känns vuxet på något sätt, att sitta i det rummet som någon annan än en rädd skolelev. Tror dock jag ska sätta upp mitt hår innan jag drar för att undvika Grudge-looken. Ni vet, tjej med dålig hållning, långt mörkt hår och mittbena...? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar