Sidor

onsdag 20 juni 2012

DINNERTIME!



































 







































Är det här verkligen vad min blogg has turned into? En blogg med bilder på mat och mig själv? Åh helvete alltså. Men det är ju liksom bara jag här och det enda jag gör är ju typ att... äta och se på tv. Nej men nästan. 

Blev en enkel middag idag; färsfylld paprika. Kände mig inte så hungrig och behövde något snabbt och lätt, så detta blev perfekt! Bara köttfärssås i en paprika med ost in i ugnen. Lite somrigt vatten till det och det var klart liksom. Känner mig himla inspirerad på matfronten nu för övrigt! Handlat tonvis med mat, surfar recept varje dag och typ gillar att laga middag... HAHAHA? När hände detta liksom?

1 kommentar:

  1. men mat är det bästa som finns carro! älskar mat haha :)

    SvaraRadera