Sidor

fredag 4 maj 2012

TRÖTTKORVIZ

Hej alla korvzar! Sitter hemma i soffan och är sådär mysnöjdtrött. Ni vet den känslan? Nöjd med tillvaron men vill bara ligga hemma under varma täcket, äta godis och njuta av nöjdheten.

Efter en pruttråkig skoldag (där vi dessutom fick tentan i handen.............) gick jag med Malin till stan. Vi gick in på ett American Bakery som finns på NK och köpte en äkta pecanpie! Så sinnessjukt gott. Och sött. Och man blev rätt törstig så vi drack Corona på Tranquilo som tröst. 

Nu är jag hjärndöd och gör ingenting - endast på grund utav att tanken på att jag har MASSOR att göra dödar mig. Borde duscha. Borde ta av mig den här konstiga tröjan. Borde åka till Malin och dricka vin sen möta upp vänner för öl på stan. Ja nu gör jag det. Helgpussar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar