Sidor

torsdag 3 maj 2012

FRÄKNIG FORTSÄTTNING










































Hallå finkorvar! Hoppas allt är bra? 
Här är det prima korv i alla fall. Tog en sovmorgon imorse eftersom skolan börjar imorgon igen. Eh. Sämst och jobbigt men ändå. Appade mig fram till SMHI för att spana in vädret och såg att hela nästa vecka ska det regna. Fick paniken och ringde Malin. Vi bestämde oss för att utforska Änggårdsbergen idag igen så nu har vi vandrat runt där i två timmar.

Hade inget smink idag så solen tog rätt bra in my face. Är ju en tvättäkta albino så får ingen färg alls av solen - men fräknar får jag i alla fall! Och det är ju så fint. Kolla bara hur många småfräknar jag fick i ansiktet under dagen? Fantastiskt! Ser dock på bilden att jag borde typ... kamma mina ögonfransar. Och sminka mig... Nice.

Nu ska jag fortsätta tvätta sen panikringa Malin ännu en gång. Behöver uteservering, henne och solen. SOLPUSS.

2 kommentarer:

  1. åååh carro va fint med fräknar :D mina börjar också blomma upp haha

    SvaraRadera