Sidor

måndag 7 maj 2012

Morgonkorv har guld i mun!


Åh nu är helgen över alltså. Och (tenta)veckan börjar? Fan också. Har haft en skön helg med öl, vin, god mat, gott sällskap, lägerjobb och mycket sömn. Gillar att ha stora bilder i min blogg nu men känns väldigt obehagligt att se så stora bilder av sig själv här....... Men vad gör man inte för er småkorvar!

Idag skiner solen i Göteborg och jag har bestämt mig för att fånga dagen. Ska åka till Frölunda och handla lite småskit sen åka till gymmet. Fick lite ångest när ett lägerbarn skrek till mig "Varför har du så stooor mage fööööör?!" Haha...ha.....ha.........

Efter det ska jag ragga böcker till tentan och må dåligt över den. Ja det blir väl bra. PUSSKORV!

2 kommentarer:

  1. Men lilla lilla Caroline. Du är en beautiful lady! Jisses i himmelen! Funderar nästan på att ha dig som bakgrundsbild! MUMMA!

    SvaraRadera
    Svar
    1. nämen va!! vad fin du är! hade sett roligt ut om du hade mina beniga knän som din bakgrundsbild hehe... nämen åh! PUSS PÅRE

      Radera