Sidor

tisdag 8 maj 2012

TENTAFEJSEN

Nu jävlar är det tentatider igen! Vet att alla mina inlägg kommer handla om det nu framöver men det är fan så när man är student; helt plötsligt kretsar hela livet kring en pruttstinkande tenta. Lovar er. Typ: "Hej vill du göra nåt askul? Nej jag har tenta" "Ska du på din mammas begravning imorgon? Nej jag har tenta"...

När jag skriver tenta går jag igenom olika faser. Det är mycket psykiskt jobb innan jag skriver. Nedan ser ni tre av faserna:






















1.  ILSKA: VAD I HELVETE? Vem har skrivit den här kuktentan och varför i helvete måste JAG, just JAG, svara på kukfrågorna när våren är här och alla andra dricker öl och är snygga och jag är ful?

2. JAG ÄR BÄST: Neeee skoja, för mig går allt jättebra. Går tentan dåligt för dig? Synd, du kanske är en sämre människa än mig?

3. FÖRNEKELSE: Nej men seriöst, jag har fått fel tenta.
Vem fan är teori???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar