Sidor

onsdag 9 maj 2012

BRING IT, BIATCH

Okej.....NU börjar jag tentaskriva på riktigt. Alltså efter jag bloggat klart och berättat det för er. Och druckit upp mitt te. Och ätit upp mangon och ananasen. Har laddat psykiskt i två dagar nu och läst samma tentafråga säkert trettio gånger så nu får jag fan sätta igång!

Har fått lite peppning av min bitch så att jag ska orka komma igång idag med att skriva en sida i alla fall. Aaaaah. Bara tanken på att "När den här skiten är klar är det sommarlov - du bestämmer ju själv när du vill ha det körviz!" gör mig glad och stressad. Men nu lovar jag mig själv här, så kan jag inte ångra mig, att: den 22:e maj kl. 23.59 ska jag vara klar. Senast. 2012.

3 kommentarer:

  1. Jobba dååååååååååå!!!!!!!! Sitt inte och dröm om Peter Jihde och Per Moberg :@ det kan du göra på ditt SOMMARLOV :D :D

    SvaraRadera
  2. Nu kör vi körvis! Sen är det sommar och vi är lediga!

    SvaraRadera