Sidor

fredag 11 maj 2012

FIRA FÖDELSEDAG

































Om någon råkat missa att jag äääääälskar födelsedagar så säger jag det nu: Alltså jag ÄLSKAR födelsedagar! Åh så himla vacker grej att fira att en människa man tycker om har fötts och fått ett liv? Får typ ont i magen så fint är det.

I alla fall: IDAG fyller min kära pappa år! Min pappa är snäll, rolig och cool men det sämsta med honom är att han är så medveten om att han är typ "den coola pappan" haha... Tror alla mina vänner har någon slags relation till min pappa - men typ ingen har träffat honom? Pratar om honom mycket med andra ord. Imiterar.

I detta nu är pappa på väg hit. Jag ska städa och baka pizza åt honom innan han kommer fram, sen ska vi mysa ikväll. Han stannar över helgen - imorgon bjuder han mig på Stadsteatern och fin restaurang. Bara en sån grej! Nu måste jag sätta igång, pappa har typ bakterieskräck såatteh....KÄRLEKSKORV.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar