Sidor

torsdag 10 maj 2012

OH THANK HEAVEN

























Gud har verkligen varit schysst mot mig idag! Kan ju vara för att jag är så snäll och from som hen är det, men kan ju också vara för att jag bett mina böner extra bra på senaste. Igår natt bad jag Herren om att det borde spöregna hela dagen idag så att jag tvingas sitta inne (och tentaskriva), och regnet står som spön i backen!

Sen bad jag Gud om en smörgås från Café Husaren med kyckling och avokadoröra på. Men ville ju inte gå ut så hen trollade alla ingredienser till dessa smörgåsar till mitt kylskåp. Och så bara: gjorde jag en guacamole (avokado, kesella, citronsaft, chili, vitlök), skivade lite kall, stekt kycklingfilé och slängde upp skiten på en macka! 

Nä förlåt. Ska sluta matblogga... Men tack Herren för denna dag. Bevara mig, välsigna mig osv.

1 kommentar:

  1. HAHAHA, du e galen kvinna, fortsätt matblogga som du gör. ger mig alltid ett leende på läpparna. PUSS

    SvaraRadera