Sidor

fredag 11 maj 2012

BUS & FREDAGSPIZZA






































Pappa är på gång - så även min(vår...) fantastiska pizza och ett riktigt busväder! De varnade för storm i Göteborget inatt men hoppas det blåser bort tills imorgon då jag ska heja på alla finkorvar som springer Göteborgsvarvet! Räknade lite på en höft med att antalet människor som reser hit imorgon motsvarar hela Linköpings kommuns invånare typ. Haha lite roligt... 

Får se hur mycket jag bloggar när pappsen är här - det funkar inte att ladda upp bilder på min blogg via mobilen längre, därför jag sugit lite bajskuk på senaste tiden liksom. Kan ni inte överleva utan mina mobilbilder kan ni alltid följa mig på Instagram - ni hittar mig där under "carolinelonn". Trevlig korvhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar