Sidor

torsdag 31 maj 2012

DRÖMDE ATT JAG VAR KISSNÖDIG OCH INTE HITTADE NÅGON TOALETT OCH SÅ...

...vaknade jag med urinvägsinfektion... HAHAHA?! Kan inte sluta skratta åt denna pissiga situation, känns så himla okorvigt. Läste på om massa huskurer efter 1,5 timme på toaletten och kände mig tvingad att köpa tranbärsdryck. Tog ytterligare 1 timme innan jag kunde gå till affären, sprang typ dit för att inte kissa ihjäl mig. 

Drycken smakar passande nog kiss och jag har bäljt i mig 4 liter vätska idag. Jag som inte ens gillar att dricka, vissa dagar dricker jag ingenting. Blir typ aldrig törstig. Som för några år sedan när jag avskydde vatten. Kunde inte dricka det utan att må illa. När jag åt borta och någon gullig förälder skulle ge mig ett glas vatten sa jag alltid "Eeh nej tack, jag gillar inte vatten..."

2 kommentarer:

  1. världens bästa lintu31 maj 2012 kl. 21:55

    jag är stort fan av just jokks tranbär faktiakt! men det kan bero på att jag också får klunka som bara den när jag åker på urinvägsinfektion.. hujeda mig

    SvaraRadera
  2. hade druckit massa innan och ville typ spy om jag drack en droppe till... och så fick jag halsa den där. usch! för att vara en sockerbomb kunde den smakat betydligt godare tycker jag! ;)

    SvaraRadera