Sidor

onsdag 30 maj 2012

GREAT NEWS!





























Låt mig först bara säga att jag "sovit" min första jour på nya jobbet inatt och att det inte blev så mycket sömn. En timma närmare bestämt. Så jag har pyjamas, flätat hår och ett osmickrande yttre för tillfället.............

.......................meeeeen ni förstår looken I'm going for?! Den glada, den nöjda! Har nämligen precis fått ett samtal angående planerna för hösten: och jag ska praktisera som skolkurator på en grundskola! Jag DÖR vad roligt?!!! Har velat detta i så många år nu (okejrå, sex år men ändå va, är ju inte så gammal va) och nu får jag genomföra det på riktigt! Herregud vad läskigt och roligt det känns. Mår illa och skrattar på samma gång. Ett halvår ska jag flänga runt på tre olika skolor och suga i mig kunskap om människan. Men först ska jag fortsätta ha sommarlov! LÖVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar