Sidor

söndag 3 juni 2012

SISTA LEDIGA LOVHELGEN(!!!)
































Ni hörde rätt - detta är min sista lediga sommarlovshelg! Jag har fått mitt sommarvik förlängt med fyra hela veckor så imorgon börjar jag sommarjobba, puuuh. Har spenderat min helg med att storstäda, sova länge, baka bröd, äta, sett en säsong desperate housewives, färgat hår & ögonbryn, joggat ute osv.

I fredags umgicks jag med de tre vackra tjejorna på bilden ovan samt ytterligare några finkorvar och hade det mysigt! Jag blev full och snackade skit om folk, var lite för ärlig, spillde vin och älskade alla lite väl mycket. Väl hemma snubblade jag in full i tvättstugan och bokade en tvättid så ikväll...........ska jag tydligen tvätta? HAHA?! Men jag hade en jätterolig vinkväll och hoppas alla fortfarande älskar mig?!

Nu ska jag ladda upp inför kommande vecka som bjuder på jobbande, studentfirande och familjemys! Bror min kommer hem till Sverige så familjen samlas för första gången på ett års tid hemma i Linköping i helgen - LÖVE!

1 kommentar:

  1. Whaat? Du skötte dig finfint! :) Kul att ha er här. Du är bra. punkt å kram MAW

    SvaraRadera