Sidor

tisdag 15 maj 2012

HEJ KORVZORZ





























Hur mår ni? Jag mår rätt okorvigt faktiskt. Är istertrött (gillar inte ister, som låtsaskorv ju) och har tentahuvudvärk. Ser ut lite som på bilden ovan, fast utan sminket, kläderna och bananen så ni kan ju kolla på den och låtsas.

Min helg med pappsen var... kul och nödvändig. Han lärde mig: hur man fyller på peppar i pepparkvarnen, att persiennen som åkte ner från fönstret i höstas(...) visst går att sätta tillbaka samt att man måste rensa avloppet i duschen mer än en gång/år........

Efter fyra avsnitt av Desperate Housewives och ett avsnitt Top Model ska jag nu börja studera. Är tanken. Ikväll bjuder jag på världens första "Körven tycker till"! Denna gången kommer det handla om att flytta hemifrån... Så har ni gjort det/vill göra det/inte vill göra det/är nyfikna på mitt gnäll - stay tuned!

1 kommentar:

  1. Snygga brudar på bilden! Längtar efter ditt gnäll!

    SvaraRadera