Sidor

måndag 28 november 2011

Varför BORRAS det ALLTID när man har sovmorgon?

























ser fram emot en skön sovmorgon men väcks av en man som borrar rakt utanför väggen där jag SOVER. går ut i trappen och ser detta: lustiga lampor, kartonger och borrdamm i hela huset. grejen är denna: VARJE gång jag har sovmorgon är det alltid någon som borrar. min granne brukar borra. vem fan borrar? hur ofta borrar man? vad finns det att borra?!!

för övrigt en helt okej natt. drömde att alexander broderade med min mamma. jag var grymt imponerad varpå han ubrast "men caroline, alla bögar kan ju brodera!!" jag skrattade chockat.

4 kommentarer:

  1. usch! Hatar när folk stör!

    SvaraRadera
  2. världens bästa lintu28 november 2011 kl. 23:39

    shit, minnesluckan från lördagen från bellas och min helg i gbg klarnade just. kommer så ihåg hur jag snubblade på första trappsteget och kröp upp för trappan fnissades. ensam... let's do it together soon!

    SvaraRadera
  3. Hahahahha!! Alla bögar minus den här bögen - sorry! Fast egentligen... hur svårt kan det va? Äh, jag kan nog. Never mind. Gillar dock ordet borra. Låter som en fisk. Eller insekt.

    SvaraRadera
  4. Älen: Vet!! Preciiis efter du kommenterade började min granne borra..

    Lintu: Haha lol. Har också gjort det ensam och känt mig mobbad, får vi ändra på!

    Alexander: Alltså! Sjukt synd! Var en bra dröm. Det är astråkigt. Borra låter som en fisk eller en utländsk kaka.. :)

    SvaraRadera