Sidor

måndag 28 november 2011

ZzzzZzz




















soooomnar verkligen snart. sitter i söffan med filtar och ipren och mår lite sådär. har många intensiva veckor framför mig nu. var på begravning idag och det var jättefint. mycket folk. sög musten ur mig totalt så jag hoppade träningen ikväll.

imorgon är det sista föreläsningen innan andra fältveckan och jag ska nog skita i den och plugga istället. vi har typ fyra veckor på oss att skriva b-uppsatsen. och en lång hemtenta (det blir ca 30 sköna sidor) och så "julledigt" på det. vilket skämt. får ont i magen bara jag tänker på det. men skönt det, då slipper man ju äta! :)

2 kommentarer:

  1. kämpa på! Vi klarar detta! <3

    SvaraRadera
  2. uuusch, känns som den mörka årstiden gör allt tråkigare med! man har ingen energi! känns dock lite skönt att det är fler än man själv som har det tungt nu :D

    SvaraRadera