Sidor

söndag 27 november 2011

Göteborgs bästa pizza!




















åh sweet jesus. jag och emma däckade rätt bra i tereses soffa vid fyra imorse och typ skrek efter pizza när vi vaknade. daniel har alltid predikat om sannegårdens pizzeria, som blivit utnämnd till stans bästa pizzeria några gånger. så vi drog dit! äntligen! tog närmare en timme men vi klarade det. och herregud vad gott det var. herreherregud. mådde illa och hade mensvärk så fick slänga halva och det smärtar mig fortfarande ska ni veta! nä det där var jag värd. och ska man vara en riktig anna skipper så är ju en halv pizza lika onyttigt som två koppar glögg och en lussekatt, tyckte jag jämnade ut det rätt bra genom att skippa adventsfikan med andra ord ;) men for real: ÅK DIT.

3 kommentarer:

  1. gör det! om du sover här efter mitt lilla kalas kan vi ju bakiskäka där, tar "bara" 25 dit från mig :D

    SvaraRadera
  2. okej. blev så jäkla sugen på kebabpizza nu. mmmmm!

    SvaraRadera