Sidor

tisdag 29 november 2011

Saker som gjort mig glad vs. pissig idag:




















- det har spöregnat och blåst hela dagen.
- vaknade kukförkyld och kan inte träna idag heller.
- har slösat två paket näsdukar = oekonomiskt!
- en tampong som skavde.
- fick sitta bredvid en unge med glasögon HELA (!!!) vägen hem.



















- malin bjöd på frukost.
- göteborg sätter värmerekord (10 plus) och skinnjacka & converse är fortfarande OK!
- stormen är över.
- jag har faktiskt pluggat hela dagen.
- carolina gynning ska bli mamma.
- folk vill fira min födelsedag.
- har förutom på hemvägen lyckats undvika barn med glasögon!

kuriosa: barn med glasögon FREAKS ME OUT. alla som har det är malliga (har ju bra betyg), busar inte (då går ju brillorna sönder), stirrar mer än andra barn (vet sånt av erfarenhet som är lika med kunskap) och har mycket pengar (10-åringen bredvid mig hade ralph lauren-brillor och en betydligt nyare mobil än min). en till jävla mallgroda med brillor och min vecka kommer suga...

1 kommentar: