Sidor

fredag 21 oktober 2011

oh thank heaven!
















jesus. sitter på biblioteket vid skolan (ktb) och försöker skriva på tentan.. har ingen lust. har ingen motivation. tack gode gud att 7eleven ligger precis bredvid. eller okej, håller på och bajsa på mig just nu efter den här stora kaffen. att de har vidrig rödmjölk/mellanmjölk i gör inte saken bättre. men men! snart kommer anna hit med vin så jag klarar helgen, och emma med gött humör så man orkar plugga. och darja med material till min tenta så jag kan skriva. tills dess: KAFFE, TOA BANAN.

2 kommentarer:

  1. älska kaffe!!! ska ni dricka vin på bibblan eller :D

    SvaraRadera
  2. haha var sugen alltså.. nej men anna köpte vin till mig och vi skulle ses där och plugga så fick det då ;) sitter hemma i soffan och dricker vin nu va!

    SvaraRadera