Sidor

fredag 21 oktober 2011

VIN
















åh vad gött! har pluggat (eller försökt plugga) hela långa dagen med massor fina tjejer. anna, marie, emma och darja! är helt slut i kroppen så varvar ner med några glas vin i soffan här hemma. vitt vin med citronsmak tillsammans med ramlösa är dödsgott och det bådar INTE gott. tänkte ta några glas och skriva tenta (borde ju öka min kreativitet?) men det funkar inte. har en känsla av att tentan ganska snart kommer bli oseriös och typ, politiskt inkorrekt... men jag bryr mig inte. ska jobba imorgon och jag förtjänar varenda droppe av det här vinet! ja, jag vet att jag dricker ensam men singlar får OCKSÅ DRICKA VIN. för helvete. orkar inte umgås med någon men vill dricka vin, så nu blev det såhär. jag är nöjd! PUSS

3 kommentarer:

  1. åh vad hter vinet? låter riktigt gott med citronsmak :) haha gillar att du dricker vin själv, det måste man få göra även om man inte är alkis! ;D

    SvaraRadera
  2. Drick för i helvéte!

    SvaraRadera
  3. haha! jag gjorde det, men blev på tok för mycket. var för gott! lagom deppigt två liter senare liksom...

    Gold - lemon hetere! 15 % (shit), tetra!

    SvaraRadera