Sidor

onsdag 19 oktober 2011

herregud vilken dag. ibland händer det saker i ens vardag som sätter perspektiv på livet. all tentaångest, fettångest och all annan ångest blir så bagatellartad. idag fick jag och mina vänner beskedet om att en klasskompis har dött och hela min värld stannade för en sekund. vad fan håller jag på med? åt helvete med ångest över meningslösa saker. jag älskar mig och mitt liv, mina vänner och min familj. och idag känner jag mig otroligt lyckligt lottad som ens får leva.

vi samlade ihop oss i klassen, drack en öl, skålade och sa "perkele!" för att marko var finsk. det var vackert. men ja. jävla fans perkele vad livet är orättvist. ta hand om varandra och er själva!

1 kommentar:

  1. usch! fan va livet kan vara orättvist ibland! Men hoppas du mår bra iaf <3

    SvaraRadera