Sidor

måndag 20 juni 2011

farmor och paolo roberto






















scheisse mageeeeise vilken svettig dag! vaknade ganska tidigt idag, såg på barnprogram med anna sen åt vi vaniljyoghurt med jordgubbar till frukost - underbart! skön start på dagen. sprang upp till farmor efter och hämtade lite mattor och lakan som jag tvättat och vädrat nu, känner mig snäll som hjälper till. skulle själv vilja ha hjälp när jag blir gammal så ställer upp för andra på samma sätt! hon ville ge mig pengar för det men trots att jag är pank tänker jag verkligen inte ta emot det. tycker det sänder helt fel signaler till henne faktiskt.. anyways! har varit snäll och tvättat åt resten av familjen också idag! herregud, vad händer liksom? jaja; nu har jag kört ett styrkepass här hemma med paolo roberto. svettigt som fan, hatar honom nu. chillar med vattenmelon och gossip girl efter! PUSS

2 kommentarer:

  1. vi får köpa massa jordgubbar så vi kan mumsa jämt!!!!

    SvaraRadera
  2. jaaa! och melon - superbilligt! :D

    SvaraRadera