Sidor

söndag 19 juni 2011

kaningos!





































idag har jag mest myst med kaninen här hemma, det var fett. han börjar gilla mig nu. och så har jag hängt med pappa också! gled ner dit i spöregnet och så fixade vi min sommarcykel lite. pumpade lite, putsade lite. nejmen typ såntdär. har inte en jävla aning om vad han gjorde faktiskt haha. lekte med ventiler och slangar och så. sen grillade vi fast det spöregnade och jag har gått ner två kilo på två dagar, mums! bara åtta kilo kvar - imorgon blir det träning! förresten har anna frågat hela veckan om vem den där sälen är som jag ska flytta till...

2 kommentarer:

  1. haha SÄLEN?! :P
    Du behöver inte gå ner åtta kilo carro!!

    SvaraRadera
  2. haha har ju sagt älen så hon undrar väl vad det är för konstigt namn! ;) njaaa, har gått upp åtta kilo så får nog gå ner dom igen haha! jävla göteborgskilon :P

    SvaraRadera